BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pizło Wojciech
Tytuł
Marketing internetowy relacji B2C
Internet Marketing of the B2C Relation
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 218-223, bibliogr. 14 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Marketing bezpośredni, Internet
e-marketing, Direct marketing, Internet
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano teoretyczne aspekty działań przedsiębiorstwa w zakresie marketingu internetowego (elektronicznego), z uwzględnieniem produktu i relacji z konsumentem.

The article presents many ideas of the Internet marketing, as a modern form of the influence on a consumer. In this work the definition of marketing is presented historically and marketing features are enumerated. What is more the definition of Internet marketing is defined. Further more the article describe the characteristics of Internet products and relations between consumer and other firms and institutions which operate in virtual environment. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. AMA Board Approves New Marketing Definition. (1985) "Marketing News" (March 1).
  2. Brady R., Forrest E., Mizerski R. (2002): Marketing w Internecie. PWE, Warszawa.
  3. Goławska M. (1998): Internet w służbie marketingu, cz. I. "Marketing i Rynek" nr. 4.
  4. Gummesson E. (1995): Relationsmarknadsföring. Frann 4P till 30R., Liber-Hermods.
  5. Gordon I.H. (2001): Relacje z klientem. Marketing partnerski. PWE, Warszawa.
  6. Kotler Ph., Armstrong G. (1989): Principles of Marketing. Prentice Hall International, London.
  7. Kotler Ph. (1994); Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Geberthner&Ska, Warszawa.
  8. McCarthy E. J., Perreault W., D. (1987): Basic Marketing. A Managerial Approach. Illinois.
  9. Oleński J. (1999): Procesy informacyjne w środowisku wirtualnym. [w:] Procesy i systemy informacyjne w środowisku wirtualnym, studia informatyki gospodarczej. Red. nauk. J. Oleński, wyd. 'Nowy Dziennik', Katedra Informatyki Gospodarczej i Analiz Ekonomicznych Wydziału Nauk Ekonomicznych, Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
  10. Report of definitions (1992) "Journal of Marketing", no 2, New York, cyt. za: K.P. Białecki, Marketing producenta i eksportera, wyd. Poltext, Warszawa).
  11. Rogoziński K. (2000): Nowy marketing usług. Wyd. AE w Poznaniu, Poznań.
  12. Strzyżewska M. (2001): Rozwój marketingu internetowego w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku. Synteza badań empirycznych - analiza przypadków. [w:] Wspólna Europa. Przedsiębiorstwo wobec globalizacji. Praca zbiorowa pod redakcją naukową H. Brdual, T. Gołębiowski, wyd. SGH Kolegium Gospodarki Światowej i PWE, Warszawa.
  13. Strzyżewska-Kamińska M. (2002): Marketingowe zastosowanie internetu w Polsce. Red. naukowa M. Strzyżewska. Wyd. IFGN, Warszawa.
  14. Szpringer W. (2000): Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja? Wyd. Difin, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu