BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baryluk Marzena
Tytuł
Kompetencje auditora
Źródło
Problemy Jakości, 2008, nr 1, s. 10-15
Słowa kluczowe
Audyt, Audyt wewnętrzny, Badanie audytorskie
Audit, Internal audit, Audit research
Abstrakt
Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie - jak z sukcesem auditować? Przedstawiono kompetencje jakich potrzebuje w swojej pracy auditor systemów zarządzania. Omówiono czynniki wpływające na satysfakcję z auditowania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. E. Aronson, Człowiek istota społeczna, Warszawa 2001, s. 138-1391451.
  2. K Blanchard, S. Johnson, Jednominutowy menedżer,Kiaków 2003, s. 45-51.
  3. A. Bronk, Rozumienie, dzieje, język. Filozoficzna hermeneutyka H.-G. Gadamera, Lublin 1988, s. 259.
  4. S. Chełpa, T. Witkowski, Psychologia konfliktów. Praktyka radzenia sobie ze sporami, 1999, s. 42.
  5. L. Clarke, Zarządzanie zmianą, Warszawa 1997, s. 202.
  6. D. Ekiert-Oldroyd, Kierowanie zmianą w szkole: szkoła „przyjazna zmianom", w: Vademecum menedżera oświaty, Cz. Plewka, H. Bednarczyk (red.), Radom 2000, s. 84.
  7. M. Gabryśowa, Potrzeba kształtowania jakości osobowości wświetle badań, „Problemy Jakości", nr 11/2006, s. 12.
  8. R. Kwaśnica, Wprowadzenie do myślenia o nauczycielu, w: Pedagogika 2. Podręcznik akademicki, Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.), Warszawa 2003, s. 296.
  9. J. Melibruda, Ja-Ty-My. Psychologiczne możliwości ulepszania kontaktów międzyludzkich, Warszawa 2003, s. 293-294.
  10. PN-EN ISO 19011, październik 2003, pkt 7.1, s. 25.
  11. Raport NAJ International we współpracy z „Forbesem", w: M. Nowicka, Szef idealny 2006, „Forbes", nr 11/2006.
  12. C. Rogers, Terapia nastawiona na klienta. Grupy spotkaniowe, Wrocław 1991, s. 7-21.
  13. E Senge, Piąta dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się, Kraków 2002, s. 337.
  14. J. Stewart, Przedmowa, w: Mosty zamiast murów. O komunikowaniu vsię między ludźmi, Stewart J. (red.), Warszawa 2000, s. 15.
  15. J. Womack, D. Jones, Odchudzanie firm. Eliminacja marnotrawstwa - kluczem do sukcesu, Warszawa 2001, s. 110.
  16. Ph. Zimbardo, Psychologia i życie, Warszawa 2004, s. 519.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu