BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gajdzik Bożena
Tytuł
Nowa kultura obsługi klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym
Źródło
Problemy Jakości, 2008, nr 2, s. 35-38, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo produkcyjne, Obsługa klienta, Strategia obsługi klienta, Klient
Production enterprise, Customer service, Customer service strategy, Customer
Uwagi
Zawiera rysunek: [1] Podstawowe komponenty systemu obsługi klienta. Zawiera tabele: [1] Stymulatory biznesu w latach 1990-2005, [2] Elementy systemu wartości w przedsiębiorstwie przemysłowym, [3] Wyznaczniki procesu obsługi klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym, [3] Systemy wartości w wybranych firmach
Abstrakt
W funkcjonowaniu przedsiębiorstw produkcyjnych klienci zawsze stanowią ważny obszar działań strategicznych. W niniejszym artykule przedstawiono spojrzenie systemowe na proces obsługi klienta. Opisano proces budowania nowej kultury obsługi klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Błaszczyk W. (red.): Metody organizacji i zarządzania. Kształtowanie relacji organizacyjnych, PWN, Warszawa2005, s.234-235.
  2. Cheverton P.: Zarządzanie kluczowymi klientami, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001, s. 201.
  3. Durlik L: Inżynieria zarządzania, cz. I, wyd. Placet, Warszawa 2007, s. 330.
  4. Stachowicz-Stanusch A.: Zarządzanie przez wartość – kolejna moda czy gwarancja sukcesu, Przegląd Organizacji Nr 7-8/2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu