- Autor
- Pieńkosz Robert, Szczubełek Grzegorz
- Tytuł
- Czynniki wpływające na sprzedaż mleka UHT
Factors Influencing the Sale of the UHT Milk - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 190-193, bibliogr. 4 poz.
- Tytuł własny numeru
- Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
- Słowa kluczowe
- Mleko, Sprzedaż produktu, Badania konsumenckie
Milk, Product sales, Consumer research - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W artykule zaprezentowano wyniki badań ankietowych, dotyczących preferencji konsumentów w wyborze mleka UHT. Badania przeprowadzono w Olsztynie w 2002 roku.
The studies constitute an attempt to analyze the factors influencing the sale of UHT milk in the region of Olsztyn. The data were collected in May and June, by means of a questionnaire. Its results allowed to determine the factors which affect the level of UHT milk sale to the highesth degree. It turned out that these were the taste and color of milk. Such marketing factors as advertising or product image have no significant effect on the purchase decisions made by customers. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Garbarski L. (1994): Zrozumieć nabywcą. PWE, Warszawa, s. 21.
- Kaczmarczyk S. (1996): Badania marketingowe. Metody i techniki. PWE, Warszawa, s. 69- 91.
- Kupczyk A. (2000): Badania marketingowe i ranking marek produktów mleczarskich oferowanych na polskim rynku. "Przegląd mleczarski" nr 8, s. 13-15.
- Pieczonka W., Świtaj J. (1996): Wpływ czynników socjoekonomicznych na preferencje konsumentów Polski południowo-wschodniej w zakresie spożycia produktów mlecznych. "Przegląd mleczarski" nr 3, s. 8-10.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol