BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołębiowski Tomasz, Witek-Hajduk Marzanna
Tytuł
Tworzenie przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw w warunkach integracji z Unią Europejską - cz. 2
Źródło
Marketing i Rynek, 2006, nr 5, s. 8-14
Słowa kluczowe
Przewaga konkurencyjna, Integracja gospodarcza Polski z UE, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Competitive advantage, Poland's economic integration with the EU, Enterprise competitiveness, Small business
Abstrakt
W drugiej części artykułu autorzy zajmują się określeniem źródeł przewagi konkurencyjnej i doborem narzędzi konkurowania polskich przedsiębiorstw w warunkach integracji z UE. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Beziehungsmanagement mit Lieferanten, Konzepte, Instrumente, Erfolgsnachweise, H. Hildebrandt, U. Koppelmatm (Hrsg.), Fischer, Stuttgart 2000.
  2. R. Calantone, G. Knight, Role of Product Quality in Internationa! Performance of Industrial Firms. "Industrial Marketing Management" 2000, No. 6.
  3. A. Grynkiewicz, Dynamika rozwoju marek. W: Rocznik 1996 Programu przywrócenia roli i znaczenia marek firmowych i handlowych w Polsce Marka-Markom, A. Boruc (red.), KIG, Warszawa 1997, s. 67.
  4. Luka konkurencyjna na poziomie przedsiębiorstwa a przystąpienie Polski do Unii Europejskiej, M. Gorynia (red.), AE, Poznań 2002, s. 119 i nast.
  5. B.A. Lukas, S.J. Bell, Strategic Market Position and R&D Capability in Global Manufacturing Industries, "Industrial Marketing Management" 2000, No. 6.
  6. M.R. Milson, D. Wilemon, The Impact of organizational Integration and Product Development Proficiency on Market Success, "Industrial Marketing Management" 2002, No. 1.
  7. Raport o stanie marki w Polsce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 1998, s. 23.
  8. Rocznik Statystyczny Przemyślu, GUS, Warszawa 2004.
  9. A.A. Thompson, A.J. Strickland, Strategie Management, 10th ed., Irwin-McGraw-Hill, Boston 1998, rozdz. 5.
  10. F. Wynstra, A. van Veele, M. Weggemann, Managing Supplier Involvement in Product Development, "European Management Journal" 2001, No. 2.
  11. F. Wynstra, M. Weggeman, A. van Weele, Exploring Purchasing Integration in Product Development, "Industrial Marketing Management" 2003, No. 1.
  12. www.lewiatan.pl
  13. www.prywatni.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu