BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczmarek-Śliwińska Monika
Tytuł
Internet Public Relations uczelni publicznych w Polsce
Źródło
Marketing i Rynek, 2006, nr 5, s. 31-35
Słowa kluczowe
Public relations, Internet, Szkolnictwo wyższe
Public relations, Internet, Higher education
Abstrakt
Zapoczątkowana na początku lat 90. XX w. tendencja przyrostu liczby szkół wyższych, zarówno publicznych, jak i niepublicznych, spowodowała, iż rynek usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego poddany został działaniom gospodarki rynkowej. Wobec takiego faktu uczelnie w naturalny sposób stały się dla siebie konkurentami, a jednym z narzędzi konkurowania na rynku stały się działania public relations (PR), które pozwoliły pokazać najlepsze strony uczelni oraz nawiązać komunikację z jej otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym w celu zdobycia dominującej pozycji na danym rynku. Uczelnie, podejmując działania PR i mając świadomość znaczenia pozytywnego wizerunku w swoim otoczeniu, wykorzystują dostępne narzędzia, a Internet - będący przedmiotem rozważań w niniejszym artykule - umożliwiający dotarcie do grup celu uczelni, pozwalający na szybką komunikację i informację, jest jednym z nich. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu