BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rawski Marek (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Stosowanie pozycjonowania produktu przez przedsiębiorstwa
Źródło
Marketing i Rynek, 2006, nr 11, s. 24-29
Słowa kluczowe
Pozycjonowanie, Produkt, Przewaga konkurencyjna, Proces zarządzania
Positioning, Product, Competitive advantage, Management process
Abstrakt
Celem artykułu jest ukazanie, w jaki sposób w praktyce przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku korzystają z procesu pozycjonowania produktów, a także wskazanie czynników powodujących zróżnicowanie intensywności wykorzystania pozycjonowania produktów w procesie zarządzania. Bazę informacyjną formułowanych tez stanowią wyniki badań własnych autora.(abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2000, s. 97.
  2. P. Hadrian, M. Rawski, Cel i metoda badań. W: Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa, pod red. A. Czubały, AE, Kraków 2006, s. 95-119.
  3. Ph. Kotler, Marketing - Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebether & Ska, Warszawa 1994, s. 322.
  4. K. Mazurek-Łopacińska, Zachowania nabywców jako podstawa strategii marketingowej, AE, Wrocław 2001, s. 157.
  5. A.Payne, Marketing usług, PWE, Warszawa 1997, s. 125, 128.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu