BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lampasiak Rafał
Tytuł
SK TELECOM - "Bądź Czerwonym"
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 11, s. 28-32
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Strategia marketingowa, Sport, Studium przypadku
Advertising campaign, Marketing strategy, Sport, Case study
Kraj/Region
Korea Południowa
South Korea
Abstrakt
Artykuł opisuje kampanię reklamową operatora telefonicznego z Korei. Główny pomysł na całą kampanię był następujący: tym, dzięki czemu mistrzostwa są tak wyjątkowym wydarzeniem, są właśnie kibice zjednoczeni we wspólnej sprawie - wspieraniu swojej narodowej reprezentacji. Dzięki takiemu sposobowi myślenia realny stał się pomysł, aby wykorzystać to, że Korea jest gospodarzem mistrzostw świata i pokazać markę S K Telecom jako tę, która wraz z całym narodem i całym swoim sercem wspiera koreańską reprezentację. W tym momencie zdaniem autora, paradoksalnie fakt, że nie była oficjalnym sponsorem, można było wykorzystać jako przewagę na lokalnym polu działań.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu