BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazurkiewicz Ludwik
Tytuł
Zasady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
Principles of Formation Competitive Superiority on Market of Bank Services
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Seria Ekonomia, 2003, z. 7, s. 263-280, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Rynek usług bankowych, Usługi bankowe, Konkurencja rynkowa, Przewaga konkurencyjna
Banking services market, Banking services, Market competition, Competitive advantage
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie zasad, które bank powinien stosować dla zapewnienia przewagi konkurencyjnej swojemu produktowi. U podstaw tych zasad leżą prawa opisujące mechanizm funkcjonowania współczesnego rynku, w tym rynku bankowego. Są nimi prawo podziału wymagań i prawo percepcji. Autor omawia obydwa prawa, następnie charakteryzuje wspomniane zasady.

The goal of this article is to present principles of formation competitive superiority for bank's products. The bases of these principles are rules describing mechanism of modern market. There are requirements separation rule and perception rule. (M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-3313
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu