BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołębiowski Tomasz
Tytuł
Strategia marketingowa a strategia rozwoju przedsiębiorstwa
Marketing Strategy and Strategy of Company Development
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Seria Ekonomia, 2003, z. 7, s. 17-46, bibliogr. 24 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie strategiczne, Strategia marketingowa, Strategia przedsiębiorstwa, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa
Strategic management, Marketing strategy, Corporation strategies, Company development strategy
Abstrakt
W artykule omówiono klasyfikacje strategii oraz wskazano na różnice pomiędzy pojęciem strategia marketingowa a pojęciem strategia rozwoju przedsiębiorstwa. Zanalizowano proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie pod kątem identyfikacji miejsca strategii marketingowej w systemie zarządzania. W procesie tym można wyróżnić dwa główne składniki, tj. formułowanie strategii i jej realizację.

In this article discussed classification of strategy and indicated to differences between concept of marketing strategy and concept of strategy of company development. Analysed process of strategic management in company from a certain angle of identification of marketing strategy place in management system. In this process are two main components i.e. strategy formulation and its realisation. (M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-3313
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu