BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazur Jolanta
Tytuł
Partnerstwo jako przejaw orientacji marketingowej przedsiębiorstw : Relacje pomiędzy polskimi eksporterami i ich zagranicznymi partnerami handlowymi (wyniki badań)
Partnership as a Symptom of Marketing Knowledge of Enterprises : Relations between Polish Exporters and Theirs Foreign Trade Partners (Results of Researches)
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Seria Ekonomia, 2003, z. 7, s. 178-201, bibliogr. 25 poz.
Słowa kluczowe
Marketing partnerski, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Zachowania przedsiębiorstw, Przedsiębiorstwo handlowe
Partnership marketing, Marketing concept of the company, Enterprise behaviour, Commercial enterprises
Abstrakt
W pierwszej części artykułu przedstawiono zagadnienie orientacji marketingowej przedsiębiorstwa. W części drugiej omówiono wyniki badań przeprowadzonych na grupie polskich przedsiębiorstw eksportujących. Badania te miały na celu zidentyfikowanie stopnia zrozumienia przez eksporterów zasadności ustanowienia partnerskich relacji z ich zagranicznymi pośrednikami i upowszechnienia wizji partnerstwa.

The first part of the article presented issues connected with marketing knowledge of enterprise. In the second part discussed results of researches conducted on Polish group of exporting enterprises. The goal of these researches was to identify level of understanding validity of appointing partnership relations with foreign agents. (M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-3313
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu