BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Opakowanie produktu finalnego jako narzędzie oddziaływania na nabywców
Packing of food product as instrument of influencing on customers
Źródło
Marketing i Rynek, 2007, nr 12, s. 23-27
Słowa kluczowe
Opakowania produktów spożywczych, Badania marketingowe, Psychologia sprzedaży, Zachowania nabywcze
Food packaging, Marketing research, Sales psychology, Buying behaviour
Abstrakt
W artykule została przedstawiona problematyka oddziaływania przez oferentów produktów spożywczych na nabywców finalnych za pomocą opakowania. Na podstawie wyników pierwotnych badań ankietowych określono rolę różnych jego cech w procesie kształtowania zachowań zakupowych. Szczególną uwagę zwrócono na łączną kolorystykę opakowania oraz znaczenie poszczególnych barw. (abstrakt oryginalny)

In the article the problem of influencing by producers and traders on customers was presented. The considerations are related to one of the attributes of food product which is its packing. On the base of field researches the role of its different features in the process of shaping of buying behaviours was defined. The special attention was paid to colours used on packing of food product.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu