BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sołtysik Leszek, Wiatrowska Agata
Tytuł
Oszczędny, a lider
Źródło
Bank, 2008, nr 2, s. 30-31
Słowa kluczowe
Zarządzanie zadowoleniem klientów, Obsługa klienta, Bankowość, Banki
Customer satisfaction management, Customer service, Banking, Banks
Abstrakt
Konkurencja na rynku stale rośnie. Przewagę może zagwarantować jedynie świadome i systematyczne zarządzanie doświadczeniem klientów (Customer Experience Management). Firma powinna nie tylko spełnić potrzeby i oczekiwania klienta, ale nawet je przekoczyć. Jednak jedynie tam, gdzie jest to istotne z punktu widzenia poszukiwanej przez niego wartości. W artykule przedstawiono sposoby podejścia do CEM i jego wdrożenia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu