BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poznański Piotr, Ludorowski Grzegorz
Tytuł
SEO i SEM w strategii marketingowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 12-15
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Formy reklamy, Planowanie reklamy, Reklama w internecie, Strategia marketingowa
Internet search engine, Advertising forms, Advertising planning, Internet advertising, Marketing strategy
Abstrakt
Autorzy proponują rozróżnienie: aby SEO kojarzyć z naturalnymi wynikami (zwanymi czasem wynikami organicznymi), SEM - z płatnymi ogłoszeniami tekstowymi i graficznymi widocznymi na stronie z innymi wynikami naturalnymi. Ich zdaniem oba narzędzia wykorzystywane są obecnie głównie jako wyjątkowo efektywne kosztowo narzędzia direct response (generowania odwiedzin serwisu i zwiększania sprzedaży online). Marketerzy koncentrują się na tym, by zwiększyć liczbę odwiedzin na poszczególnej stronie lub całym serwisie, na liczbie wygenerowanych zapytań ze strony klientów czy zwiększeniu sprzedaży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu