BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ławicki Jacek St.
Tytuł
Branding emocjonalny w usługach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 16-20
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Jakość usług, Usługi, Psychologia konsumenta, Psychologia sprzedaży
Branding, Quality of services, Services, Consumer psychology, Sales psychology
Abstrakt
Zdaniem autora, branding, stanowiąc aktywne działania bazujące na umiejętności przedstawiania zalet odróżniających dany produkt/usługę od konkurencyjnych, w coraz większym stopniu opiera się na emocjach, którymi kierują się nabywcy, podejmując decyzje nabywcze. Autora nie dziwi zatem, że analiza emocji, intencji zakupowych czy też percepcji konsumentów cieszy się rosnącym zainteresowaniem marketerów i badaczy rynkowych. Sytuacja w marketingu ery nadpodaży wymusza poszukiwanie nowych nośników marketingowych. Widać to szczególnie wyraźnie w przypadku oferowania usług, które - jako że w sensie materialnym nie istnieją - wymagają szczególnych zabiegów związanych z budową relacji emocjonalnych między oferentem a nabywcą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu