BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bailey Paul
Tytuł
Przyszłość field marketingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 38-40
Słowa kluczowe
Efektywność marketingu, Marketing, Strategia marketingowa, Praktyka marketingu
Marketing efficiency, Marketing, Marketing strategy, Marketing practice
Abstrakt
Pojęcie field marketingu nie jest zbyt popularne, dlatego autor, zanim przechodzi do omawiania zalet tej dziedziny, wyjaśnia co ono znaczy. Według Direct Marketing Association, field marketing polega na dostarczaniu zewnętrznych zespołów wykwalifikowanych i wyszkolonych ludzi do wykonywania strategicznych (długoterminowych) i taktycznych (krótkoterminowych) zadań związanych z budowaniem marki w imieniu producenta. Personel zatrudniany jest przez firmę field marketingu, aby osiągnąć konkretne cele. Nacisk kładzie się na jakość i opłacalność - a nie tylko niski koszt - wykonywanych projektów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu