BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Choliński Adrian
Tytuł
Audytorzy badań marketingowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 50-52
Słowa kluczowe
Badania ankietowe, Agencje badań marketingowych, Audyt, Badanie audytorskie
Questionnaire survey, Marketing research agencies, Audit, Audit research
Abstrakt
Zdaniem autora, mimo że firmy badawcze wyposażone są w systemy zapewniania jakości pracy, oskarżenia pod ich adresem o brak profesjonalizmu, nadużycia, a nawet oszustwa nie należą do rzadkości. Dotyczy to zarówno kierownictwa, jak i szeregowych pracowników. Autor twierdzi, że oskarżenia bardzo rzadko są poparte w pełni wiarygodnymi dowodami winy, co jednak nie oznacza, iż są całkiem nieprawdziwe. Taki stan rzeczy nie wpływa jego zdaniem korzystnie na wzajemne zaufanie i relacje klient - firma badawcza. Autor jest zwolennikiem pojawienia się na rynku firm oferujących zewnętrzny, wiarygodny audyt badań marketingowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu