BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dwojak Przemysław, Adamczyk Grzegorz
Tytuł
Gdzie biednie, gdzie bogato
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 54-58
Słowa kluczowe
Dochody ludności, Poziom życia, Statystyka regionalna, Strategia marketingowa
People's income, Living standard, Regional statistics, Marketing strategy
Abstrakt
Autorzy po analizie szacunku średniego dochodu na osobę w polskich gospodarstwach domowych sporządzonego przez GUS, dochodzą do wniosku, że w Polsce muszą gdzieś być „wyspy” z dużą koncentracją gospodarstw domowych o znaczącym potencjale nabywczym oraz takie obszary, gdzie możliwości zakupowe są mocno ograniczone. Zdaniem autorów, orientacja, gdzie mieszkają Polacy o przeciętnych lub ponadprzeciętnych zasobach finansowych, pomaga w podejmowaniu decyzji, gdzie należy intensyfikować wysiłki sprzedażowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu