BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ciundziewicki Michał
Tytuł
Outdoor w ruchu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 59-61
Słowa kluczowe
Formy reklamy, Kampanie reklamowe, Planowanie reklamy, Reklama zewnętrzna
Advertising forms, Advertising campaign, Advertising planning, Outdoor advertising
Abstrakt
Autor zauważa, że dzięki pomiarom ruchu prowadzonym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad wiele osób zajmujących się marketingiem zorientowało się, że w Polsce kampanii o dużym zasięgu i dużej grupie odbiorców nie trzeba wcale prowadzić w telewizji, radiu czy internecie. Przecież po terenie całego kraju przemieszcza się codziennie masa osób. Zdaniem autora kierowcy i pasażerowie pojazdów stanowią świetny target dla większości grup produktów i usług. Okazuje się bowiem, ze średnie dobowe natężenie ruchu na polskich drogach międzynarodowych wynosi ponad 13 500 przejazdów dziennie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu