BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tkaczyk Jolanta
Tytuł
Pozycjonowanie prezentów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 73-76
Słowa kluczowe
Pozycjonowanie, Strategia reklamy, Komunikowanie marketingowe, Praktyka marketingu
Positioning, Advertising strategy, Marketing communication, Marketing practice
Abstrakt
Zdaniem autorki, w procesie pozycjonowania produktu jako prezentu firmy mogą wykorzystywać: jedno kryterium: np. okazję - dany produkt jest dobrym prezentem z okazji Bożego Narodzenia (bez wskazania, dla kogo i jakie korzyści oferuje), dwa kryteria jednocześnie - np. okazję i charakterystykę użytkownika - dany produkt jest dobrym prezentem z okazji Bożego Narodzenia dla kobiety (bez wskazania na korzyści lub cechy produktu), trzy kryteria jednocześnie: korzyści dla obdarowujących lub cechy produktu, charakterystykę obdarowywanych (użytkowników) oraz okazję do obdarowywania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu