BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczmarek Paulina, Rakoca Małgorzata
Tytuł
Stan odpowiedzialności biznesu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 78-83, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Raporty gospodarcze, Etyka biznesu, Rozwój społeczno-gospodarczy
Corporate Social Responsibility (CSR), Economic reports, Business ethics, Social economic development
Abstrakt
W artykule omówiono raport "Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce", ogłoszonego w październiku 2007 r. Zdaniem autorek, trwały, zrównoważony rozwój jest zagadnieniem strategicznym dla każdej myślącej przyszłościowo organizacji. Stanowi odpowiedź na wyzwania środowiskowe powiązane z kwestiami społecznymi i ekonomicznymi. Ich zdaniem włączenie CSR do strategii i codziennych działań firmy nie jest dla niej obciążeniem, przeciwnie - zachęca do zaangażowania się w proces innowacyjny, który wyznacza i będzie wyznaczał kierunki rozwoju biznesu na świecie. Zasady zrównoważonego rozwoju stają się etycznym mottem każdej organizacji, która postrzega ludzi, świat i zyski jako spójną całość.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. "Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce. Wstępna analiza", Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju, Warszawa 2007.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu