BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stępniak Beata C.
Tytuł
NLP w zarządzaniu i komunikacji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 84-87, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Komunikowanie skuteczne, Personel kierowniczy, Zarządzanie personelem
Communication in organisation, Effective communication, Management staff, Personnel management
Abstrakt
Artykuł dotyczy NLP, czyli neurolingwistycznego programowania. Zdaniem autorki, pomaga to menedżerom zrozumieć siebie i swoich pracowników i lepiej się z nimi komunikować. Autorka twierdzi, że istnieją pewne kluczowe założenia teorii neurolingwistycznego programowania, które wspierają rozwój menedżera. Odnoszą się do interakcji między ludźmi, poprawienia relacji, zmiany strategii własnych działań oraz wpływu na innych ludzi. Dla menedżera oznacza to wzięcie odpowiedzialności za swoją część komunikacyjnej pętli w kontakcie z pracownikiem. Jeśli menedżerowie nie są zadowoleni z komunikacji z pracownikiem, warto się zastanowić, co można zmienić przede wszystkim w ich sposobie komunikowania. Być może potrzebne jest większe dostosowanie się, dostrojenie do pracownika, aby możliwe było poprowadzenie go w określonym kierunku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Joseph O'connor, John Seymour "NLP wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego", Zysk i S-ka.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu