BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mamro Dominika
Tytuł
Motywować bez wyjątków
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 88-92
Słowa kluczowe
Motywacje płacowe, Motywowanie pracowników, Zarządzanie przez motywację, Motywacje pozapłacowe
Motivating by pay, Motivating employees, Management by motivation, Nonwage motivations
Abstrakt
Zdaniem autorki, aby wiedzieć, jak skutecznie zmotywować daną osobę, najpierw należy poznać jej potrzeby, oczekiwania i wymagania. Każdy człowiek jest inny i różne czynniki wpływają na jego osobiste zaangażowanie w codzienne wykonywanie zadań. Autorka twierdzi, że skuteczna motywacja powinna być ciągła. Jednorazowe motywowanie nie daje żadnych korzyści, a już na pewno nie daje gwarancji zadowolenia pracownika w dłuższym czasie. Dlatego też tak ważne jest bieżące badanie potrzeb pracowników, aby dodatkowo zapobiegać wprowadzaniu nietrafionych systemów motywacyjnych, z których pracownicy nie chcą w ogóle korzystać.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu