BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borowiec Jakub
Tytuł
Jak nie zostać "następnym" bankiem
Źródło
Bank, 2008, nr 3, s. 24-26
Słowa kluczowe
Bankowość detaliczna, Marketing bankowy, Wizerunek banku
Retail banking, Bank marketing, Bank image
Abstrakt
Jednym z dominujących nurtów w polskiej bankowości detalicznej jest obecnie uniwersalizacja oferty i nastawienie na spełnienie potrzeb szerokiej rzeszy klientów. Sytuacja ta dotyczy dużych banków, które rozbudowują ofertę oraz kanały dystrybucji, ale również dotychczasowych specjalistów wchodzących w obszar bankowości uniwersalnej. Skuteczna budowa długotrwałych i zyskownych relacji z klientem zależy bowiem od dostarczenia mu proponowanej wartości zgodnie ze złożoną obietnicą rynkową.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu