BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Veselka Martin
Tytuł
Satysfakcje i frustracje klientów contact center
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 2, s. 56-59
Słowa kluczowe
Contact center, Obsługa klienta, Zarządzanie informacją, Lojalność klientów, Nowe technologie
Contact center, Customer service, Information management, Customer loyalty, High-tech
Abstrakt
Zdaniem autora konsumenci w coraz większym stopniu pragną komunikować się z firmami za pomocą nowych technologii i cenią sobie dostęp do różnorodnych kanałów komunikacji. Jednak nie podoba im się wywieranie presji, by musieli koniecznie z tych rozwiązań korzystać. Autor przekonuje, że firmy, które usiłują to wymusić, ryzykują utratę klientów i dochodów, a także tracą szansę na zaangażowanie konsumentów i zbudowanie z nimi trwałych relacji, na co pozwoliłyby im interakcje międzyludzkie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu