BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Figurna Magda
Tytuł
O efekt medialny i społeczny
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 2, s. 77-80
Słowa kluczowe
Potrzeby informacyjne, Zarządzanie informacją, Zdrowie publiczne, Planowanie projektu
Information needs, Information management, Public health, Project planning
Abstrakt
Autorka jest zdania, że niektóre z tradycyjnych narzędzi wykorzystywanych w programach informacyjno-edukacyjnych wymagają modyfikacji, aby zagwarantować osiągnięcie lepszego efektu medialnego i społecznego. Z roku na rok pojawia się coraz więcej programów o charakterze informacyjno-edukacyjnym. Autorka zauważa, że prowadzone są one przez liczne podmioty, począwszy od instytucji pozarządowych, a kończąc na dużych koncernach. W związku z tym organizatorom akcji tego typu coraz trudniej jest dotrzeć z komunikatem do odbiorców, uzyskać efekt masowości, nie mówiąc już o doprowadzeniu do zmiany postawy u znacznej liczby osób.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu