BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalik Izabela
Tytuł
Zarządzanie informacją w marketingu - koncepcja "klasyczna" oraz propozycja nowego podejścia
Marketing Information Management - a "Clasiccal" Concept and Suggestion of a New Approach
Źródło
Zeszyty Naukowe / Szkoła Główna Handlowa. Kolegium Gospodarki Światowej, 2003, nr 14, s. 124-137
Słowa kluczowe
Zarządzanie informacją, Zarządzanie marketingowe, System informacyjny przedsiębiorstwa
Information management, Marketing management, Information system of enterprises
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono system informacji marketingowej (SIM), jego zastosowanie w polskich przedsiębiorstwach oraz za granicą a także zagadnienie nowego podejścia do zarząrządzania infomacją marketingową.

The article presents an overview of the Marketing Information System (MIS) concept, including its history, various models of its structure and functions in an enterprise. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1428-1457
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu