BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Harasim Janina
Tytuł
Orientacja na klienta - podstawowa cecha strategii rozwojowej banku
Orientation on a Client - Basic Feature of Development Strategy of Bank
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Strategia polskich banków wobec wyzwań rozwojowych, 2002, s. 115-132
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Strategia marketingowa, Strategia rozwoju, Strategia obsługi klienta
Bank marketing, Marketing strategy, Development strategy, Customer service strategy
Abstrakt
W artykule omówiono uwarunkowania i cechy orientacji działania banku na klienta. Wskazano na potrzebę realizacji strategii marketingowej banku. Przedstawiono stan rozwoju marketingu w polskich bankach oraz docelowe opcje strategiczne.

In this article presented conditions and features of orientation of bank's activity on a client. Indicated need of realisation of bank's marketing strategy. Described marketing development in Polish banks and target strategic options. (M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu