BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Tomasz
Tytuł
Co waży na sprzedaży?
Źródło
Gazeta Bankowa, 2008, nr 14, s. 48-51
Słowa kluczowe
Banki, Strategia sprzedaży, Sprzedaż produktu
Banks, Sales strategy, Product sales
Abstrakt
Co waży na sprzedaży? Oto podstawowe pytanie, na które odpowiedzieć muszą i pracownicy banków, mający bezpośredni kontakt z klientami, i menedżerowie, i wreszcie samo kierownictwo instytucji. Jakie determinanty warunkują sukces w sprzedaży? Mimo że pytanie to sięga – wydawałoby się – elementarnych założeń działalności banku, odpowiedzi mogą być różne. Okazuje się, że najważniejszych czynników decydujących o sukcesie w tej dziedzinie upatruje się w różnych miejscach, nie tylko zależnie od tego, jakiego rodzaju bankowością zajmują się odpowiadający na to pytanie menedżerowie, ani do jakiego klienta ich banki kierują swą ofertę. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu