BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawłowska Jadwiga
Tytuł
Wykorzystanie analizy progu rentowności w planowaniu sprzedaży produktów
The Use of Break Even Analysis in Sales Planning of Dairy Products
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rzeszowskiego. Seria Ekonomiczna. Ekonomika Rolnictwa (1), 2003, nr 9, s. 89-94, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Sprzedaż produktu, Analiza progu rentowności, Przemysł mleczarski
Product sales, Break-even analysis, Dairy industry
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono sposób wykorzystania analizy na bazie progu rentowności jako narzędzia przydatnego w planowaniu optymalnej struktury sprzedaży produktów. Wykorzystanie tego narzędzia decyzyjnego przedstawiono na przykładzie funkcjonującej spółdzielni mleczarskiej.

This paper covers the manner of fixing an optimum - structure of sale for dairy products using the example of an operating dairy cooperative. The spreadsheet presented can be used in fixing optimum - levels of sale in subsequent periods. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1730-346X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu