BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kasprzyk Aleksander, Kasprzyk Beata
Tytuł
Czynniki marketingowe i ekonomiczne kształtujące popyt na mięso i jego przetwory w południowo - wschodniej Polsce
The Marketing and Economical Factors Formative Demand of Inhabitants of Meat and Meat Products in the South - Eastern of Poland
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rzeszowskiego. Seria Ekonomiczna. Ekonomika Rolnictwa (1), 2003, nr 9, s. 95-104, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Popyt konsumpcyjny, Mięso
Marketing research, Consumption demand, Meat
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule badano wpływ wybranych czynników socjoekonomicznych na preferencje konsumentów w zakresie spożycia mięsa i jego przetworów. Badanie przeprowadzono metodą ankietową na terenie południowo - wschodniej Polski.

Influence of chosen social - economic factors on the consumers preferences in the way of structure of consumption of meat and meat products. The investigations were carried out by inquiry method in the south - eastern macroregion of Poland. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1730-346X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu