BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzegorczyk Wojciech
Tytuł
Strategie produktu banków
Strategies of the Banks Product
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 39-45
Tytuł własny numeru
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Strategia produktu, Cykl życia produktu
Bank marketing, Product strategy, Product life cycle
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono różne rodzaje strategii produktu banków oraz rozważano zagadnienia przebiegu cyklu życia produktu bankowego.

In their practice the banks use different kinds of product strategy. They depend among other things, on the run of the life cycle of the bank product. It seems that its run is different than for customer products. The lack of the customer-innovator groups makes that in the life cycle of the bank product the first phase is short and the second and third phases are longer at the first and second phases are united and third phase is longer. The bank product rarely comes to the fourth phase. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu