BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Porębska-Miąc Teresa
Tytuł
Systemy informacyjne marketingu : Marketing w cyberprzestrzeni
Information Systems in Marketing
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Systemy informatyczne organizacji wirtualnych, 2002, s. 221-244, bibliogr. 30 poz.
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Internet, Informatyczne systemy zarządzania, Komputerowe wspomaganie zarządzania, Komunikowanie marketingowe, Zarządzanie marketingowe, Reklama komputerowa
e-marketing, Internet, Management Information Systems, Computer aiding management, Marketing communication, Marketing management, Computer advertising
Abstrakt
W artykule przedstawiono systemy informacyjne wspomagające zarządzanie marketingowe. Następnie omówiono pojęcie i zasady e-marketingu. Na koniec wskazano na rolę Internetu i reklamy on-line w działalności marketingowej.

The article presents information systems which support marketing management. The term and the principles of e-marketing were discussed and the role of the Internet together with the on-line advertising was pointed out. (J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu