BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Golik-Górecka Grażyna
Tytuł
Strategie stosowane w marketingu dóbr przemysłowych
Industrial Marketing Strategies
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 57-63
Tytuł własny numeru
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Słowa kluczowe
Marketing, Strategia marketingowa, Przedsiębiorstwo przemysłowe
Marketing, Marketing strategy, Industrial enterprises
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest zdefiniowanie efektywnych strategii marketingowych, które zapewniłyby przedsiębiorstwu stabilną obecną i przyszłą pozycję rynkową.

The paper tries to define the difference between a marketing strategy and a tactic in industrial marketing. The paper presents the results of the research among Polish building construction machinery equipment enterprises. The author presents four analysis of the conjunction between projects of strategy versus implementation of strategy. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu