BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gregor Bogdan, Stawiszyński Marcin
Tytuł
Handel elektroniczny w Polsce - stan obecny i perspektywy rozwoju
Electronic Commerce in Poland - Present State and Prospects of Development
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 123-143
Tytuł własny numeru
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Słowa kluczowe
Internet, Rynki elektroniczne, Handel elektroniczny, Biznes elektroniczny
Internet, Electronic markets, e-commerce, e-business
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono pojęcie oraz dotychczasowy rozwój handlu elektronicznego, jego udział w sektorach B2C i B2B a także perspektywy i bariery rozwoju tego handlu w Polsce.

Article concentrates on explanation of essence of electronic commerce, its current condition and prospects of development. The aim of the article is to explain basic notions such as e-commerce, e-business, e-economy. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu