- Autor
- Zrobek Janusz
- Tytuł
- Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw
Setting Prices in Marketing Activity of Enterprises - Źródło
- Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 47-56
- Tytuł własny numeru
- Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
- Słowa kluczowe
- Marketing, Ceny, Strategia cen
Marketing, Prices, Pricing strategies - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W artykule ukazano zagadnienia dotyczące nasilenia stosowania poszczególnych posunięć cenowych przez działające na polskim rynku firmy oraz uzasadnienia ich wyboru.
Our study enable to confirm that there is a quite considerable change in pricing policy which not always can follow market expectation. (short original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0208-6018
- Język
- pol