BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zrobek Janusz
Tytuł
Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw
Setting Prices in Marketing Activity of Enterprises
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 47-56
Tytuł własny numeru
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Słowa kluczowe
Marketing, Ceny, Strategia cen
Marketing, Prices, Pricing strategies
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule ukazano zagadnienia dotyczące nasilenia stosowania poszczególnych posunięć cenowych przez działające na polskim rynku firmy oraz uzasadnienia ich wyboru.

Our study enable to confirm that there is a quite considerable change in pricing policy which not always can follow market expectation. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu