BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
Tytuł
Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usług
Customer's Satisfaction as the Identificator of Marketing Orientations on the Field of Services
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 29-37
Tytuł własny numeru
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Słowa kluczowe
Marketing usług, Usługi, Strategia obsługi klienta, Obsługa klienta
Service marketing, Services, Customer service strategy, Customer service
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest odpowiedź na pytanie: w jakim zakresie specyficzne cechy usługi jako oferty rynkowej oraz instrumenty oddziaływania na rynku usług ułatwiają i sprzyjają realizacji podstawowego celu orientacji marketingowej, jakim jest zadowolenie klienta oraz co należy czynić, aby oferowane mu korzyści i wynikająca z nich satysfakcja były jak największe. (skróc. oryg. streszcz.)

The purpose of this article is an effort of finding in what scale specific features of service, as the market offer, and instruments of influence on the services' market have a bearing on the realization of the basic aim of marketing, which is customer's satisfaction and what should be done to make offered adventages and arising from it satisfaction as big as possible. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu