BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubacka Dominika (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Znaczenie i perspektywy programów kształtowania lojalności w handlu detalicznym
The Importance and Perspectives of Loyalty Influencing Programs in Retail Trade
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2003, nr 624, s. 147-163, bibliogr. 30 poz.
Słowa kluczowe
Handel detaliczny, Programy lojalnościowe, Budowanie lojalności klienta, Analiza piśmiennictwa ekonomicznego
Retail trade, Loyalty programs, Cultivation customer loyalty, Economic literature analysis
Uwagi
summ.
Abstrakt
W pracy opisano procedury kształtowania, oraz cele i rodzaje programów lojalności używanych w handlu detalicznym. Opis programów zaprezentowany przez autora oparty jest na zmianach zachodzących w handlu europejskim (głównie brytyjskim) oraz amerykańskim.

The aim of the paper is to describe procedures for influencing loyalty as well as loyalty programs in use in retail trade. Loyalty towards a complex product, meaning the overall service offered by a trading enterprise is often observed in commerce.(short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
dostęp tylko z terenu Kampusu UEK
Bibliografia
Pokaż
  1. Braun L., Involved Customers Lead to Loyalty Gains, "Marketing News" 2002, January 21.
  2. Curtis J., Cards Versus Cuts in the Loyalty War, "Marketing" 1999, October 7,
  3. Drozd W., Lojalność zaprogramowana, "Handel" 2001, nr 9.
  4. Ebenkamp B., Tis the Season to be Schlepping Shopping Carts, "Brandweek" 2001. December 17.
  5. Featherstone M., A Question of Loyalty, "Marketing Week" 1998, March 19.
  6. Floridi C., Lojalność z programem Payback, "Marketing w praktyce" 2001, nr 12.
  7. Fonfara K., Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 1999.
  8. Frequent Shopper Penetration Rises Sharply, "Supermarket Business" 1999, May.
  9. Garrett A., The Right Loyal Treatment, "Director" 1998, June.
  10. Hewitt M., Hunt T., Loyalty's Limits, "Marketing" 1998, January 2.
  11. Inteligentna karta, "Życie Handlowe" 1999, nr 57.
  12. Johnson K., Choosing the Right Program, "Direct Marketing" 1998, June.
  13. Kleinman M., M&S to Add Credit Card in Loyalty Bid, "Marketing" 2001, December 6.
  14. Klient nasz pan, "Handel" 1999, nr 6.
  15. Kubacka D., Lojalny klient w strategii działania przedsiębiorstw handlowych [w:] Marketing - współczesne obszary badania i zastosowania, pod red. Z. Kędzior. Centrum Badań i Ekspertyz AE w Katowicach, Katowice 2000.
  16. Lojalności nie da się kupić, na lojalność trzeba zasłużyć, "Życie Handlowe" 1999, nr 63.
  17. Lojalność w cenie, "Handel" 1998, nr 7.
  18. Mitchell A., Critical Mass in the Key to Loyalty Card Survival, "Marketing Week" 1998, May 14.
  19. Murphy D., Loyalty on Every Level, "Marketing" 1998, October 8.
  20. Nowak E., Polacy wobec promocji, "Marketing w Praktyce" 1999, nr 3.
  21. Otto J., Lojalny klient najcenniejszym kapitałem, "Marketing w Praktyce" 2000, nr 2.
  22. Otto J., Metody budowania lojalności, "Marketing w Praktyce" 2000, nr 3.
  23. Promenada Club, "Życie Handlowe" 2002, nr 90.
  24. Przywiązać konsumenta, "Życie Handlowe" 1999, nr 57.
  25. Smith C., Why Loyalty is Back on the Agenda for UK's Retail Brands, "Marketing" 2002, January 31.
  26. Śledański A., Nagroda za lojalność, "Marketing w Praktyce" 2002, nr 2.
  27. Tesco Club Aims at Health Market to Boost Loyalty, "Marketing" 2002, January 24.
  28. Tesławski M., Ziewiec K., Programy lojalnościowe - zalety i zagrożenia, "Marketing w Praktyce" 2001, nr 8.
  29. Tonndorf H.G., ABC handlu detalicznego, Wydawnictwo PSB, Kraków 1997.
  30. Wellen J., The Devotion Circle, "Chain Store Age" 1999, January.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu