BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Odorowicz Agnieszka (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Wspólne przedsięwzięcia promocyjne jako instrument komunikacji marketingowej
Promotional Joint Events as an Instrument for Marketing Communication
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2003, nr 624, s. 173-185, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Public relations, Promocja, Komunikowanie marketingowe, Sponsoring
Public relations, Promotion, Marketing communication, Sponsoring
Uwagi
summ.
Abstrakt
W pracy omówiono istotę i cele działań promocyjnych, oraz przedstawiono charakterystykę wspólnych przedsięwzięć promocyjnych tzw. "promotional join events". W zakończeniu zaprezentowano porównanie przedsięwzięć wspólnych z tradycyjnymi instrumentami takimi jak sponsoring.

Marketing communication plays a vital role in the process of entering into and existing in a market. In the wake of increasing competition as well as the intensity and scope of indispensable adverts promotional costs are ever on the rise. consumer preferences including their resistance to noticing and remembering the contents of marketing jingles are undergoing changes. Many companies are searching for new promotional instruments, which on the one hand are original allowing for easy identification of the company amongst so many and on the other hand very efficient yet cheap. The paper presents the characteristics of promotional joint events, comparing them to traditional instruments such as sponsoring. It also shows the possibilities of applying attainable synergy effects by combining the realization of company`s goals with accepted societal goals. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
dostęp tylko z terenu Kampusu UEK
Bibliografia
Pokaż
  1. Black S., Public relations, Dom Wydawniczy "ABC", Warszawa 1998.
  2. Cenker E., Public relations, WSB, Poznań 2000.
  3. Graf C., Kulturmarketing, DUV, Wiesbaden 1995.
  4. Kotler P., Marketing: Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999.
  5. Meffert H., Marketing. Grundlagen der Absatzpolitik, Wiesbaden 1986.
  6. Mniej bilboardów, "Rzeczpospolita" 11 kwietnia 2002; "Press", 15 listopada 2002.
  7. Obawy o bankructwo, nadzieje na przejęcia, "Rzeczpospolita", 20-24 stycznia 2002.
  8. Stecki L., Sponsoring, Wydawnictwo "Dom Organizatora", Toruń 2000.
  9. Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r., O bezpieczeństwie imprez masowych, ze zmianami z dnia 30 marca 2001 r., Dz.U. nr 41, poz. 465.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu