BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Trzmielak Dariusz
Tytuł
Badanie i kształtowanie niszy rynkowej
Market Research of Niche
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 65-74
Tytuł własny numeru
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Słowa kluczowe
Marketing, Strategia marketingowa, Nisza rynkowa
Marketing, Marketing strategy, Market niche
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł ukazuje, czym dla firmy może być odkrycie niszy rynkowej. Omówiono znaczenie niszy rynkowej, jej wyznaczenie oraz przedstawiono analizę niszy rynkowej na przykładzie oferty ubezpieczenia na życie i analizy klasyfikacji.

The main problem of marketing is to answer the question: how and where can the firm find loyal customers. On the basis of market research, the author tries to analyze the niche and its benefits. The article focuses on the steps in niche oriented market research. The cluster analysis, which could be useful market research tool is shown as example. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu