BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Iwińska-Knop Krystyna
Tytuł
Partnerskie relacje w kanałach rynku
Partnership in Marketing Channels
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 75-86
Tytuł własny numeru
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Słowa kluczowe
Marketing, Strategia marketingowa, Marketing partnerski
Marketing, Marketing strategy, Partnership marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono istotne cechy, cele oraz założenia koncepcji marketingu partnerskiego. Uwzględniono elementy oceny działań podejmowanych przez polskie firmy w kierunku tworzenia związków partnerskich, a także sposobu jego rozumienia przez kadrę menedżerską.

The article points at characteristics, goals and assumptions of relationship marketing. Based on observations of market behaviors of Polish enterprises in the years 1998-2001, the author considers activities aimed at creating these relationship as well as their understanding by management. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu