BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Biesaga-Słomczewska Jadwiga
Tytuł
Marketing personalny - założenia i praktyka polskich firm
Personal Marketing - Assumptions and Experience of Polish Companies
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 87-97
Tytuł własny numeru
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Słowa kluczowe
Marketing personalny, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Strategia marketingowa, Polityka personalna, Człowiek w przedsiębiorstwie
Personnel marketing, Human Resources Management (HRM), Marketing strategy, Personnel policy, Human in enterprises
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono współczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi oraz politykę personalną w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań.

One of the soft solutions is a use of personnel marketing, considering perception of an employee as a customer. Benefits are exchanged between an employer and an employee. In Polish enterprises, not always is this relationship widely understood - recruitment, reduction or motivation practices from the article are a proof of that. Results of empirical studies from 1998-2000 are another example on the subject of personnel policy in Polish companies. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu