BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kozielski Robert
Tytuł
Kierunki zmian w strukturze wykorzystania środków przekazu reklamowego
The Structure of Using Advertising Media - the Directions of Changes
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 99-110
Tytuł własny numeru
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Słowa kluczowe
Reklama, Reklama prasowa, Reklama telewizyjna, Reklama w mass mediach, Media reklamowe
Advertising, Press advertising, Television advertising, Advertising in mass media, Advertising media
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest określenie podstawowych tendencji zmian w obszarze reklamy, a w szczególności w zakresie wykorzystania środków przekazu reklamowego w Polsce. Artykuł oparty jest na badaniach autora przeprowadzonych na przełomie 2001 i 2002 r. metodą ankiety pocztowej i e-mailowej wśród 400 przedsiębiorstw w całej Polsce.

The article presents the scope of using of the different advertising media. Author, based on his research, evaluates and discusses the consequences of the specific structure of using advertising media in Poland. Finally, the paper indicates the main directions of changes that should occur on Polish advertising media market. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu