- Autor
- Kurzyk Bartłomiej
- Tytuł
- Strony WWW jako użyteczny instrument public relations
Internet Websites as a Useful Public Relations Tool - Źródło
- Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 111-121
- Tytuł własny numeru
- Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
- Słowa kluczowe
- Public relations, World Wide Web (WWW), Internet
Public relations, World Wide Web (WWW), Internet - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem artykułu jest ukazanie potencjalnej roli, jaką Internet, a w szczególności firmowe strony WWW mogą pełnić w budowaniu wizerunku firmy.
This article presents the role of corporate websites in creating and sustaining company's image. (short original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0208-6018
- Język
- pol