BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kurzyk Bartłomiej
Tytuł
Strony WWW jako użyteczny instrument public relations
Internet Websites as a Useful Public Relations Tool
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 111-121
Tytuł własny numeru
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Słowa kluczowe
Public relations, World Wide Web (WWW), Internet
Public relations, World Wide Web (WWW), Internet
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest ukazanie potencjalnej roli, jaką Internet, a w szczególności firmowe strony WWW mogą pełnić w budowaniu wizerunku firmy.

This article presents the role of corporate websites in creating and sustaining company's image. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu