BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sasal Sylwia
Tytuł
Co myślimy i wiemy o podróbkach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 3, s. 34-35
Słowa kluczowe
Marka, Percepcja produktu, Wartość marki, Marka produktu
Brand, Product perception, Brand value, Product brand
Abstrakt
Autorka zauważa, że marka, która odnosi sukces, jest również atrakcyjna dla nieuczciwych przedsiębiorców. Wykorzystują oni renomę znanych marek do sprzedaży własnych towarów. W przypadku podszywania się pod znane marki, największą stratą dla ich właścicieli zdaniem autorki jest nie tyle spadek sprzedaży produktów, a przez to mniejsze zyski, ale bezpośredni wpływ nielegalnego procederu na samą markę. Firmy wprowadzające na rynek produkty podrobione nie przywiązują z reguły dużej wagi do ich jakości, przez co konsumenci, którzy sądzą, że mają do czynienia z produktem oryginalnym, tracą zaufanie do marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu