BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kałążna-Drewińska Urszula
Tytuł
Wykorzystanie internetu w zarządzaniu działaniami marketingowymi w przedsiębiorstwie
The Use of Internet in Management of Marketing Operations in an Enterprise.
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (4), 2006, nr 1114, s. 221-232, rys., tab., bibliogr. 11 poz.
Tytuł własny numeru
Metody badawcze w zarządzaniu : aspekt teoretyczny i praktyczny
Słowa kluczowe
Informacja marketingowa, Komputerowe techniki marketingowe, Komputerowe wspomaganie zarządzania, Marketing internetowy
Marketing information, Computer techniques of marketing, Computer aiding management, e-marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono sposoby gromadzenia informacji marketingowej w przedsiębiorstwie, a następnie przedstawiono przykłady wykorzystania komputera i internetu jako źródła wiedzy użytecznej w zarządzaniu działaniami marketingowymi w przedsiębiorstwie.

The purpose of the article is to demonstrate the possibilities of Internet use as a source of useful knowledge or even indispensable knowledge in management of marketing operations in enterprises. The article consists of following parts: -introduction, -the methods of marketing information gathering in a company, -the examples of using of computer and Internet in management of marketing operations in a company, -conclusion. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bishop B., Marketing globalny ery cyfrowej, PWE, Warszawa 2001.
  2. Blattberg R., Glazer J., Little D.C., The Marketing - Information Revolution, Business Harvard School Press, 1994.
  3. Coopers&Lybrand Consulting, "Business Week", September 5, 1994.
  4. Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie, red. J. Mazur, Wyd. Difin, Warszawa 2002.
  5. Fisk G., Marketing Systems. An Introductory Analysis, E. Harper Int. Edition, New York 1967.
  6. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wyd. Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
  7. Lisiecki M., Internet, Intranet, Extranet w procesach zarządzania, [w:] Internet - fenomen społeczeństwa informacyjnego, red. T. Zasępa, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2001.
  8. Little D.C., Decision Support Systems for Marketing Managers, "Journal of Marketing" 1979.
  9. Montgomery D.B., Urban G.L., Management Science in Marketing, Englewood Cliffs, Prentice-Hall Inc., New York 1969.
  10. Obłój K., Mikroszkółka zarządzania, PWE, Warszawa 1994.
  11. Sznajder A., Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1732-0712
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu