BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazur Jolanta
Tytuł
Orientacja marketingowa a przewaga konkurencyjna
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2008, nr 7, s. 16-17
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Marketing, Orientacja marketingowa, Przewaga konkurencyjna
Higher education, Marketing, Marketing orientation, Competitive advantage
Abstrakt
Tradycyjnie pojmowana orientacja marketingowa organizacji nie zapewnia jej dziś przewagi konkurencyjnej. Tradycyjna kultura organizacyjna akademii zazwyczaj stoi w opozycji w stosunku do wzorów organizacji uczącej się. W literaturze przedmiotu przeważają rozważania zawracające uwagę ma organizacyjne skostnienie wyższych uczelni, uniemożliwiające implementację orientacji na wiedzę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu