- Autor
- Mazur Jolanta
- Tytuł
- Orientacja marketingowa a przewaga konkurencyjna
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2008, nr 7, s. 16-17
- Słowa kluczowe
- Szkolnictwo wyższe, Marketing, Orientacja marketingowa, Przewaga konkurencyjna
Higher education, Marketing, Marketing orientation, Competitive advantage - Abstrakt
- Tradycyjnie pojmowana orientacja marketingowa organizacji nie zapewnia jej dziś przewagi konkurencyjnej. Tradycyjna kultura organizacyjna akademii zazwyczaj stoi w opozycji w stosunku do wzorów organizacji uczącej się. W literaturze przedmiotu przeważają rozważania zawracające uwagę ma organizacyjne skostnienie wyższych uczelni, uniemożliwiające implementację orientacji na wiedzę.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol