BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dąbrowska-Mitek Magdalena
Tytuł
Obsługa klientów w sieci samodzielnych koncesjonerów -- przykład Renault
Źródło
Marketing i Rynek, 2005, nr 8, s. 28-33
Słowa kluczowe
Koncesje, Organizacje sieciowe, Sieci przedsiębiorstw, Obsługa klienta
Concessions, Network organisations, Enterprise networks, Customer service
Abstrakt
Dzisiejsze przedsiębiorstwa działają na rynkach silnie konkurencyjnych, na których utrzymanie się i rozwój są uzależnione od tego, czy przedsiębiorstwo sprosta stawianym mu wysokim wymaganiom, czy też nie. Receptą na osiągnięcie sukcesu w działalności gospodarczej może stać się właściwa obsługa klienta. Obecnie wysoka jakość produktu powinna być wspierana szeroką "paletą usług dodatkowych, podnoszących jego wartość. Ten sposób może się okazać drogą do zwiększenia sprzedaży danego produktu, a także wpłynąć na przywiązanie klientów do danej marki czy firmy. Kompleksowa obsługa klientów ma wiele wymiarów i jest bardzo złożona. Zagadnienie obsługi klientów zostało w artykule przedstawione na przykładzie koncesjonerów Renault. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. JJ. Coyle, EJ. Bardi, C.J. Langley Jr„ Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa 2002.
  2. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, pod red. J. Witkowskiego, AE, Wrocław 2002, s. 65-66 TJ. Peters, R.H. Waterman, In Search of Excellence, Harper&Row, New York 1982.
  3. J. Witkowski, Logistyka firm japońskich, AE, Wrocław 1999, s.24
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu