BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moroz Arkadiusz
Tytuł
Jak tworzy się marki? Praktyczne wskazówki dotyczące procesu kreacji marki
Źródło
Przegląd Organizacji, 2008, nr 3, s. 35-38
Słowa kluczowe
Marka, Budowanie świadomości marki, Wartość marki, Komunikowanie marketingowe, Strategia komunikowania
Brand, Branding, Brand value, Marketing communication, Communication strategy
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł prezentuje praktyczne aspekty procesu tworzenia marki. Znając znaczenie zjawiska, jakim jest marka, dla wszystkich firm starających się budować unikalną przewagę konkurencyjną opartą właśnie na marce, kwestia prawidłowego modelowania procesu jej kreacji od początku w sposób usystematyzowany i konsekwentny nabiera kardynalnego znaczenia. Podejmując tę tematykę autor stara się przybliżyć warsztat, jakim dysponują wyspecjalizowane firmy na co dzień świadczące usługi w zakresie brandingu. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. D.A. AAKER, Building Strong Brandy, The Frez Press, New York 1996.
  2. J. KALL, Silna marka. Istota i kreowanie, PWE, Warszawa 2001.
  3. J.N. KAPFERER, Strategic Brand Management - New Approaches to Creating and Evaluating Brand Eąuity, Ko-gan Page, London 1995.
  4. Ph. KOTLER, Marketing. Analiza, planowanie, wdrożenie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994.
  5. J. TROUT, S. RIVKIN, Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?, IFC Press, Kraków 2001.
  6. M. WITEK-HAJDUK, Zarządzanie marką, Centrum Doradztwa i Informacji Delfin, Warszawa 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu