BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowotarska-Romaniak Beata
Tytuł
Działalność promocyjna firm ubezpieczeniowych
Źródło
Marketing i Rynek, 2004, nr 10, s. 23-26
Słowa kluczowe
Instytucje ubezpieczeniowe, Rynek ubezpieczeniowy, Sektor ubezpieczeniowy, Promocja, Strategia promocji, Promocja konsumencka
Insurance institute, Insurance market, Insurance sector, Promotion, Promotion strategy, Consumer promotion
Abstrakt
Na polskim rynku ubezpieczeniowym działa wiele firm ubezpieczeniowych oferujących takie same usługi ubezpieczeniowe. W tej sytuacji mamy do czynienia ze zjawiskiem konkurencji, które wpływa na konieczność podjęcia działań przez firmy ubezpeczeniowe w kierunku osiągnięcia wysokiej jakości świadczonych usług, odpowiedniej ich ceny, rodzajów, wariantów proponowanych usług ubezpieczeniowych, a także promocji tych usług na rynku. Firma ubezpieczeniowa przez działania promocyjne stara się komunikować z potencjalnymi nabywcami, informować ich o swoich usługach oraz stworzyć jak najlepszy wizerunek (image) firmy. Istotne jest, żeby firma była widziana w jak najlepszym świetle, by zdobywała zaufanie nabywców i przekonywała ich o swojej trwałości w działaniach. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu